jueves, 3 de enero de 2013

3/365


Hi ha dies que semblen que et superen, no saps per on agafar-los i tampoc com acabar-los.
Lo bo d'aquests dies és que, per costum, duren 24h i després canvia la teva manera de veure les coses, però  en dies com avui els fantasmes que portes dins t'arrosseguen i llavors ho saps... hi ha coses que vas fer que sempre recordaràs (per molt que no vulguis), hi haurà persones que per molt temps que passi mai podràs deixar de trobar a faltar, hi ha paraules que en el passat et van fer mal i que avui encara te'n fan (tot i que sovint no hi pensis...). Hi ha dies en que em sento tan sola i tan trista durant unes hores que, què es pot fer? Esperar i deixar que passi el temps, esperar que no pesin més les ombres.

(crit)

3 records que m'han passat pel cap avui i encara no sè per què...
#1 estar a la platja amb molt de fred i molt de vent
#2 jo abraçada a la senyal de trànsit mirant-lo
#3 el primer cop que el Garfield es va deixar tocar

sentir-se derrotada pel món i tenir fred: dos conceptes que si van junts és que hi ha un problema. m'he passat la vida pensant que si es té un dia així és millor anar quant abans a dormir, que hi ha coses que durant la nit canvien. però hi ha un problema, i és que mai m'he permés a mi mateixa odiar a ningú, ni odiar cap record ni cap cosa que vaig fer o que he fet... però després de molt de temps avui he tornat, per primer cop, a odiar parts de mi que fins ara tenia assumides, i el pitjor és que sé que això no és algo que durarà 2 o 3 dies. algo contra el que has lluitat durant anys no se'n va en qüestió de 24 o 48 hores. una lluita interna amb la que he conviscut des de petita, en algunes èpoques la he oblidat, però veure una persona avui que va ser part de la creació d'aquest puto problema ha pogut amb mi, i no puc parar de donar-hi voltes
crec que avui la por i l'odi em superen, i per això és millor anar a dormir.

suposo que la foto d'avui representa que per molta llum que hi hagi, hi ha llocs on no hi pot arribar mai

(hauré de mirar quines parts de mi són angles morts).

* * *

Hay días que parece que te superan, no sabes por donde cogerlos y tampoco cómo acabarlos.
Lo bueno de estos días es que, por costumbre, duran 24h y después cambia de tu manera de ver las cosas, pero en días como hoy los fantasmas que llevas dentro te arrastran y entonces lo sabes.. hay cosas que hiciste que siempre recordarás (por mucho que no quieras), habrá personas a las que por mucho tiempo que pase nunca podrás dejar de echarlas de menos, hay palabras que en el pasado te dolieron y que todavía hoy lo hacen (aunque no pienses a menudo en ello...) Hay días en los que me siento tan sola y tan triste durante unas horas que ¿qué se puede hacer?
Esperar y dejar que pase el tiempo, esperar a que no pesen más las sombras.

(grito)

3 recuerdos que me han pasado hoy por la cabeza y todavía no sé por qué..
#1 estar en la playa con mucho frío y mucho viento
#2 yo abrazada a la señal de tránsito mirándole 
#3 la primera vez que Garfield se dejó tocar


sentirse derrotada por el mundo y tener frío: dos conceptos que si van juntos es que hay un problema. me he pasado la vida pensando que si tiene un día así es mejor ir cuanto antes a dormir, que hay cosas que durante la noche cambian. pero hay un problema, y es que nunca me he dejado a mi misma odiar a nadie, ni odiar ningún recuerdo ni cosa que hice o que he hecho... pero después de mucho tiempo hoy he vuelto, por primera vez, a odiar partes de mi que hasta ahora tenía asumidas, y el peor es que sé que esto no es algo que durará 2 o 3 días. algo contra lo que he luchado durante años no se va en cuestión de 24 o 48 horas. una lucha interna con la que he convivido desde pequeña, en algunas épocas la he olvidado, pero ver hoy a la persona que fue parte de la creación de este puto problema ha podido conmigo y no puedo parar de darle vueltas.
creo que hoy el miedo y el odio me superan. y por eso es mejor irse a dormir.

supongo que la foto de hoy representa que por mucha luz que haya, hay sitios a los que no puede llegar nunca

(tendré que mirar qué partes de mi son ángulos muertos)

No hay comentarios:

Publicar un comentario